Det räcker nu!

Känner mig inte så stark som jag önska,
värker i hjärtat.
Önska jag kunde trolla
och ändra på saker som skett.
Önska jag visste
vad som var rätt och fel,
hur jag skulle kunna göra allt bättre.
Ju mer tankarna snurrar
desto trassligare blir dom.
Nystar och nystar
försöker finna lösningar och ork.
Önska jag kunde ge dig lite
av min egna energi,
även om den nu börjar sina.
Trodde att jag redan nått botten
och nu var på väg upp,
men då kommer ett nytt bakslag
som skär som en kniv i hjärtat.
Vill inte gråta, vill nog hellre skrika,
Det räcker nu, jag orkar inte mer!
Hatar denna otillräckliga känslan,
denna ensamhet som sprider sig.
Försöker allt vad jag kan
att inte ta det personligt,
inte låta mitt samvete ta över,
men lyckas inte så bra.
Jag är trött,
men ändå måste jag orka.
Jag vill le,
istället för att gråta.
Jag ser solskenet därute
och längtar så mycket dit ut
men så snart jag försöker ta mig dit
är det något som drar mig in igen.
Jag är trött, jag orkar inte mer,
snälla låt detta få ett slut nu
så jag orkar öppna dörren,
och låta solen ge mig ny energi.

Kommentarer
Postat av: Gith

Jag önskar jag kunde göra så du fick den styrkan ork som du känner att du saknar.

kram på dig

2010-09-08 @ 18:34:33
Postat av: christine

Gumman önskar dig verkligen det bästa och tror jag vet hur du känner dig . Har oxå haft det jobbigt en tid trodde precis som du att det var på väg bort tills det slog till igen .Men det är nog tid för för ljusning snart hoppas jag verkligen gumman .. kram kram <3 <3 <3

2010-09-08 @ 18:53:17
Postat av: Noomi Tingeling

Tack <3

2010-09-08 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0