Mardrömmar.....

Har inte sovit utan mardrömmar nu på över två veckor.
Börjar känna mig helt matt!
Vaknar minst 3 gånger per natt helt kallsvettig eller i tårar.
Vågar knappt stänga ögonen längre,
livrädd för vad som väntar när jag somnat...
Drömmer om Ellinor mycket,
inga vackra drömmar,
inte så som jag minns henne
som god och vänlig utan
drömmar som gör oerhört ont!

Så oerhörd trött,
ont i huvudet,
känner mig yr....
Behöver sova....
Bara en enda natt,
Snälla.....
Lämna mig ifred,
bara en enda natt!!

Inatt satt alla mina nära som inte längre finns runt oss
runt ett runt bord och förutspådde min framtid.......
Framtidskulan var helt svart med blixtrar i,
önska jag var en drömtydare
så jag visste vad det betydde!!

Vet att drömmar bara är drömmar
men ändå är jag livrädd för dem!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar vi kände varandra bättre...

Förmodligen har du varit med om mardrömsperioder förr... så du vet att det slutar. Håll ut och tänk så många positiva tankar och gör så mycket positivt du kan under dagen. Försök även att ge din hjärna en klurig uppgift, som en bild retuschering, en fråga om hur fotot skulle bli med det ena eller det andra objektivit. Jag brukar fokusera på färgval i en pågående målning. Allt för att hålla tankarna i styr. Till slut drömmer jag om tavlor, färger och skolarbete ;-)

Kram

Marie-Elen

2010-10-29 @ 20:46:19
Postat av: Anonym

Att dina nära och kära spådde din framtid genom en svart spåkula, betyder din oro och osäkerhet inför det som kommer. Att det var en spåkula, betyder att du vet att faran finns bara in i din inre värld, att dina nära var de som spådde dig, visar att de värnar om dig, dvs att du innerst inne, vet att allt är inte så svart. Att du har kapslat in dina sorger och ser de med avstånd, annars rör de dig. Att du låter locket vara på i dina känslor. Du såg en blixtrande svart spåkula, det är din oroliga själ, inte farlig, men oroande ändå.

Dina nära symboliserar muren du har runt omkring dig. Släpp in andra, det är en fördel om de lever =)

Råd: Lev inte i förfluten, den kan inte skada dig längre, men dina minne gör det.

Lev i nuet och låt andras händer lyfta upp dig när du inte orkar mer, det är sund, modig och glädjerik att bli en del av andra.

Kram och ses i våra drömmar.

2010-10-31 @ 20:06:37
Postat av: Noomi

Vem är du, du som postat häröver?!

//Noomi

2010-11-01 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0