Tacksam

Sitter i soffan och tänker på allt som man har hunnit med i livet.
Ibland känns det som jag är 105 år.
Kommer på mig själv att sakna vissa stunder, vissa människor som berört mitt hjärta igenom åren.
Undra var alla har tagit vägen, vad de gör och hur deras liv ser ut.
Tänk om man kunde få behålla alla som har gjort en markant skillnad i ens liv,
behålla på alla sätt för att få sitt eget liv så bra som möjligt .
Hmm, sitter och småler nu, så många roliga och morbida tankar det ledde till :-)
Lite som att äta kakan och ändå har den kvar.
Herregud, tänk så många människor som passerat men som man inte uppmärksammat eller gett credit för att de funnits till hands.
Jag är glad över att ha haft så många fantastiska människor vid min sida vid olika tidsperioder. Tacksam för allt jag lärt och allt jag fått uppleva med dem.
Jag är tacksam för all kärlek jag känt och för all kärlek jag har fått.
Egentligen är jag glad för att jag är jag och jag har levt mitt liv som jag gjort med många solsken från många människor.
Till ALLA er jag aldrig sagt att jag är tacksam för...........
Tack för att ni berikat mitt liv med många glädjestunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0