Jävla kycklingar!

I min värld finns det inget värre än falska människor.
Människor som går runt och pratar utan att våga söka upp den det gäller själv.
Det som gör mig mera arg är att denna personen hålls bakom ryggen och jag får inte personens namn.
Alltså sitter den personen som först blev kontaktad och godkänner denna låga attityd och respekt emot mig som person.
Det kan alltså vara precis vem som helst och jag ska bara gå med en jävla vetskap om att detta sker men inte få möjligheten att ifrågasätta eller reda ut det.
Ang de sakerna de rör så går jag ändock "fri" då jag vet vad som stämmer och inte gör det men ändå så går jag inte fri då personerna som pratar har satt upp sina förutfattade och fabrikerade sanningar.
Skiter i och för sig i det då de får tro vad fan de vill men skiter inte i att inte veta VEM jag kan och inte kan lita på!
Blir så förbannat arg, hur fan kan man med och hur fan kan man låta människor göra så och sedan hålla dem bakom ryggen och låta dem "komma undan"?!
För mig är det lika illa som att gå och prata om inte värre!
Då borde ju inte personen i frågan som blev kontaktad om mig sedan säga detta till mig! Eller???
FEGA människor kallar jag er!
Feg är den som pratar och feg är du som inte vågar stå upp för mig!

Förklaringen:
Att jag är en såpass "stark" person att den andra inte Vågade fråga mig då jag kan bli arg.
Vad är det för jävla ursäkt?!
Kan man inte stå för sina funderingar bör man hålla tyst om dem och oavsett.
Sedan vill jag bara göra EN enda sak klar för alla de som läser här då jag tyvärr inte kan peka ut en enskild person för denna låga hanteringen.
JAG lever mitt liv som JAG vill, och med vem JAG vill oavsett vad fan någon annan än tycker om det.
Så länge jag inte skadar eller gör någon illa så ska de flesta faktiskt bara ge fan i mitt liv.

Så ursinnig att blodet i mig kokar just nu.....
Envis är jag och på ett eller annat sätt kommer jag lista ut VEM "kycklingen" är-
Tills dess lämnar jag min ilska till den som skyddar personen ifråga som har så mycket att kommentera om mitt liv utan att ha en jävla aning om det................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0