Underbara vackra!

I dina ögon vill jag drunkna,
falla djupare och längre in i kärlek.
Du värmer mitt hjärta med ditt leende
med dina ord och med ditt sätt att se på mig.
Du får mig att vilja,
le, skratta, känna och finnas.
Så tacksam för dig i mitt liv,
för allt det du ger och så oförmöget inte kräver utav mig.
I dina armar kan jag vara mig själv,
liten, rädd, ledsen, glad, modig,
allt som jag för stunden är och vill vara.
Hos dig kan jag låta mina tankar flöda fritt,
utan rädsla för att du ska dömer mig eller gå.
Du får mig att känna mig fri,
fri till att bara vara mig och ingen annan.
Du behöver inte alltid tala,
ditt sätt att värna om mig lyser igenom i det du gör.
Älskar att se in i din själ och känna,
komma närmre ditt hjärta och njuta.
Underbara, vackra, fina, fantastiska du,
jag älskar allt du gör med mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0