Jag lägger dig vid mitt hjärta!

Gick in på din sida min vän för att gratulera dig på din dag men mötes av en fasansfull syn.
R:I:P...........
Förstår ingenting fast egentligen allting.
Nu öppnas mitt hjärta upp igen med gamla, nya sår och lägger till ännu ett ärr.
Min fina vän, undrar vart är du nu?
Landet ingenstanns, Himmelriket, Nangiala, vart?
Möts ni alla upp för att möta upp oss andra när vår tid är kommen eller blir allt bara svart?
Vet inte hur mycket man ska orka av detta, människor som bara försvinner.
Människor som satt ett avtryck i mitt hjärta.
Finns det inga stopp för hur mycket som kan ske på bara en kort stund?
Samvetet för alla ting jag ångrar jagar mig.
Jag borde följt med dig till Ystad som du bad mig!
Förlåt, förlåt att jag inte förstod att tiden arbetade emot oss!

R.I.P vackra Susan <3

Kommentarer
Postat av: ewa

Vilka ord..Delar med mig av allt!! Vackra susan med ett hjärta så helt..Låt inte ditt samvete känna så..Fast jag delar dom känslorna..Att jag inte heller förstog..Det gör så ont..Kramar om...

2010-08-25 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0